jaka reklama jest nieetyczna

Gdzie umieścić banery reklamowe dla maksymalnej wydajności dla zwiększenia sprzedaży

Mając produktu lub usługi w sprzedaży online może być lukratywnym biznesem, czy umieszczanie reklam jest poprawnie skonfigurować na stronie. Jak dobrze, bycia affiliate marketing produkt dla sprzedawca ma również swoje zalety – ale trzeba wiedzieć, gdzie umieścić reklamy banerowe w celu uzyskania bardziej pozytywne do kliknięć.zapraszamy na naszą stronę internetową Podczas ustawiania banery flash, banery gif lub aktywne banery gif, baner reklamowy musi być właściwie wykonywane w celu przekształcenia sprzedaży.

Wiedząc, gdzie umieścić banery do maksymalnej sprzedaży

Ta porada często wymyka się nowych marketingu przez kilka miesięcy, jak budują swoje blogi i witryny partnerskie. Zazwyczaj blog będzie oferować albo lewym panelu, prawy panel boczny lub dwa paski boczne prawe lub dwa lewe pasków bocznych. Dla mnie najlepsza konfiguracja zawsze była bocznym po obu stronach bloga. Chociaż miałem szczęście tylko z prawym bocznym na kilku różnych blogach. Jak każdy dobry działania marketingowe, trzeba to sprawdzić w ciągu kilku tygodni.

Co Banner Rozmiary korzystać na swoim blogu

Wielkość Banner jest także kluczem do dobrego umieszczenia banera. W moich testów (i) zdaniem najgorsze miejsce, aby umieścić baner reklamowy jest pod blogu lub na samym dole strony. Musisz przyciągnąć uwagę widza w ciągu pierwszych 500 pikseli – tylko trochę poniżej fałd.

Cztery najczęściej używanych rozmiarów transparent obejmują:

160×600 Drapacze chmur (używane do prawej lub lewej strony pasków bocznych)

468×60 Banery (najbardziej popularne)

300×250 Blokowanie banerów (świetne na blogach)

125×125 mały Blocks (przeznaczone dla pasków bocznych w blogach szczególnie)

Te, które dało mi najwięcej klikalność i sprzedaży zawsze reklama 300×250 banner.

– autor artykułu