najsmutniejsza reklama jaka widzialem

najsmutniejsza reklama jaka widzialem

Film jest również wszechstronne – można użyć wideo na Facebooku, na blogach, aby pomóc innym znaleźć Cię w wyszukiwarkach, na swojej stronie, jako część lejka sprzedaży, etc. A jeśli zrobisz Google Hangout, które zamienia się wideo.

Teraz, przed podjęciem decyzji trzeba zrobić wszystkie te w 2014 roku (zwłaszcza jeśli nie masz zespół do wspierania cię) – weź głęboki oddech. Celem tego artykułu nie jest, aby kręcić się w kółko lub poczucie winy, że nie może być w ogóle 4 gorących stron naraz, ale zamiast tego goodwindow.pl jest to, aby dać Ci wyborów.

najsmutniejsza reklama jaka widzialem

Chcę Ci zdecydować, który z nich – i mam na myśli One – najlepiej czuje do ciebie. Który z nich odwołań do was więcej? Czy kochasz Social Networking aspekt Facebooku? Pierwsze na mikrofon i gadają przez godzinę? Pisanie krótkich książek Kindle? Pierwsze wszystkim gussied i podłączenie do aparatu?

Niezależnie od tego, jeden jest, zacznij od tego. Następnie można przejść do opanowania innych. Jedynym wyjątkiem jest film (i być może Facebook Ads), gdzie może chcesz użyć wideo do wspierania którykolwiek z pozostałych 3 platform (ale to nie jest o tobie masteringu wideo, chodzi o ciebie stosując kilka filmów, aby wspierać to, czego ” robisz pierwszy).

– autor artykułu